zaterdag 22 juli 2017

Hotelkamer? Inloopkast...


Door mijn werk ben ik nogal eens een nacht in een hotelkamer. Dat went: elke avond een ander bed is voor mij allang geen probleem meer. Als het maar stil is: gesnurk in een kamer ernaast, luide gesprekken en - laat ik het netjes houden - intieme geluiden houden mij wel uit de slaap. Krijsende meeuwen, kwakende kikkers daarentegen weer niet. Zoemende muggen wel.
De ene hotelkamer is de andere niet. Ik was regelmatig in vijfsterrenhotels, maar ook in baggertenten waar je één toilet beneden aan de lange trap moest delen met veel te veel bierdrinkers...

Deze hotelkamer had ik onlangs in Noorwegen. Prima hotel, goed ontbijt, gratis parkeergarage voor onze motoren... alleen was de kamer eh... wat klein. Even dacht ik dat ik een inloopkast had open gemaakt. Maar het was echt mijn kamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen