dinsdag 6 juni 2017

Motortas voor bagage: Ortlieb

Prachtige buitensportwinkel in Roosendaal. En dit is nog maar een klein deel...
De 40 liter waterdichte tas die ik al enkele jaren op de motorfiets gebruik voor kleding en andere persoonlijke spullen voldoet nog steeds, maar tijdens een rondje opruimen en kamer opmeten ging ik op één van de sluitingen staan. Die kon daar niet tegen en brak aan stukken. Een mooi excuus om eens naar een andere en vooral grotere te kijken. Bij de Outdoorshop in Roosendaal - heerlijke winkel die mij steeds erg hebberig maakt - is een enthousiaste motorrijder die zomer en winter (Elephantentreffen) met de motor kampeert. En die was duidelijk in zijn advies. "Waterdicht? Ortlieb!" En die kocht ik dus. Lekker ruim, maar oprolbaar. Benieuwd hoe deze bevalt. Ik meld het later.
Overigens lijkt de oude tas gemaakt te kunnen worden. Voor de kleinere tochtjes misschien wel zo handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen