dinsdag 16 mei 2017

Motorschade hersteld

Soms lopen zaken even anders dan gepland. Soms vervelend, soms juist dubbel fijn, zoals nu.
Schade in Bretagne: steentje maakt mijn radiateur lek. Verzekering bellen, treinkaaartjes kopen, naar huis met gewone trein en drie TGV's (EUR 220).
Vrijdagmiddag jl. wordt de motor bij de dealer afgeleverd. Gelijk repareren? Nou, laten we even wachten op de verzekering: die stuurt een expert langs. Maar dat laatste bericht bereikte het immer voortvarende Motorhuis Seppe in Bosschenhoofd te laat: zaterdagmiddag hadden ze een rustig moment in de werkplaats en toen dachten ze: gelijk maar even doen...

Gerepareerd
Ik kreeg voor de VRO Bochten afgelopen zaterdag een nieuwe V-Strom 650 te leen. Die ging ik vanmorgen terugbrengen, in de overtuiging dat mijn eigen 1000DL daar nog met een lekke radiateur zou staan. Niet dus: gerepareerd en wel. Op dat moment komt ook net de verzekeringsexpert binnen. Die ziet de schade en zegt: dat komt helemaal goed. Of hij daarmee goed voor mij of goed voor de verzekeringsmaatschappij bedoelt weet ik nog niet....
Intussen ben ik dus weer thuis. Op de eigen V-Strom 1000DL. Gerepareerd en wel. Heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen