donderdag 2 maart 2017

Tijd voor controle

Mijn motorfiets - een V-Strom 1000DL, het eerste model uit 2014, sinds kort heeft deze een ververst uiterlijk - staat met 68.000 km op de teller bij Motorhuis Seppe in Bosschenhoofd. Deze dealer verzorgt al jaren het onderhoud van mijn V-Stroms. Dat doen ze goed en snel, een betere dealer kan ik me niet voorstellen.

De Suzuki krijgt nu een soort kleine beurt en enkele zaken worden gecontroleerd, omdat ik tamelijk veel kilometers rijd. Het 12V contact wordt vervangen door een dubbele USB-aansluiting: dat is wat gemakkelijker met het opladen van de telefoon. Als ik dan even van de motor wegloop blijft er niet zo'n grote 12V stekker op mijn dashboard zitten.
Volgende week is alles weer voor elkaar. Overigens: vanaf december heeft de motor niet gelopen. Met een druppellader hield ik de accu in conditie. Druk op de knop en lopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen